Kaj moraš vedeti za uspešno telefonsko prodajo
- Petra Podlipnik

- Nov 18, 2020
- 2 min read
V času, ko so osebni stiki oteženi, imajo v prodaji veliko prednosti tisti prodajalci, ki razumejo trike teleprodaje in imajo tovrstne veščine.
Prodaja preko telefona ima svoje posebnosti, saj prodajamo zgolj s svojim glasom in besedami, odsotna je govorica telesa sogovorca. In če vemo, da se z besedami prenaša zgolj 7% sporočila, da glas prenaša 38% in govorica telesa kar 55%, potem razumemo, da moramo veliko več pozornosti nameniti veščinami, s katerimi lahko nadomestimo manko ob prenosu sporočila.
V prodaji so pomembna znanja o produktu/storitvi, izjemne komunikacijske veščine in sledenje prodajnemu procesu. Prodajni proces in znanja so lahko različna od panoge do panoge, komunikacijske veščine pa so univerzalne.
In kaj velja še posebej izpostaviti:
1. Bodi samozavesten
Zaupanje je ključnega pomena, ne glede na to, ali je klic dohodni ali odhodni. Če želite, da kdorkoli kupuje od vas ali izvede želeno dejanje, vas mora videti kot nekoga, ki ve, kaj počne! Preveč ljudi kliče odhodne klice s strahom ali obotavljanjem v glasu - kar ima za posledico slab vtis o sebi, svojem podjetju in izdelku / storitvi.
Če želite biti samozavestni, morate poznati izdelke ali storitve, ki jih prodajate, morate poskrbeti za svoje počutje na začetku klica in da boste informacije dostavili z močnim glasovnim tonom! Ena največjih napak, ki jo slišim, da ljudje delajo po telefonu, je, da zveni preveč ‘šibko in šibko’ - kar pomeni, da jih ljudje na drugem koncu telefona ne jemljejo resno.
Delujte naravno, torej ne naučeno ali celo robotsko, kupci to prepoznajo.
2. Naj bo zanimivo!
Vsi, ki delamo veliko klicev dnevno, se srečamo s tem. Če ste prodajnik, ki mora opraviti veliko število odhodnih klicev, pri katerih na vsak klic govorite iste ali podobne reči, to verjetno trenutno vpliva na vas!
Pomislite ... svoj scenarij ste danes dostavili verjetno že 70-krat. Pridete do naslednje osebe in, uganite, kaj - slišite, kot da ste jo danes dostavili že 70.! Težava je v tem, da jo prvič sliši ta oseba! Ali si ne zaslužijo vašega najboljšega truda in ne utrujenega, dolgčasa: "Raje bi bil doma, kot da bi poklical", na način, ki ste ga pravkar izvedli? !!
3. Sedite pokonci ali vstanite, nasmeh je ključ do uspeha
Raziskave so pokazale, da vam dobra drža pri klicanju pomaga, da govorite bolj prepričljivo, zaradi česar boste v tem procesu bolj samozavestni. Tudi pokončno sedenje in vstajanje vam pomagajo projicirati svoj glas in govoriti jasno.
Obstajajo znanstveni dokazi, da nasmeh poviša ton vašega glasu, kar pomeni, da ste med telefonskim klicem slišati bolj prijazno in toplo. Torej, čeprav ga kupec morda ne bo mogel videti, ga lahko sliši. Eden od trikov je, da imajo najbolj uspešni prodajniki ogledalo na mizi postavljeno tako, da se med klicanjem vidijo.
To je le nekaj pomembnih dejstev, a najpomembnejši pri delu je nasmeh. Ne pozabite ga, nikoli. Nasmeh odpira srca in vrata poslu.



Comments